吸麻的拉Loie

分享喜欢的音乐、剧、电影🎬
Can We Kiss Forever - Kina


“见到你,我觉得多少适应了这个世界”

                                         ——《挪威的森林》🌲


🎧【Can We Kiss Forever】——Kina/Adriana Proenza

歌词:

I try to reach you I can't hide

我试着靠近你 我无法隐藏

how strongs of feeling when we dive

沦陷爱情时 对彼此的强烈感情

I crossed the ocean of my mind

只身一人游过那片心海

My wounds are healing with the sault

用海盐治愈心底伤痛

All my senses intensified

似乎所有感知不自觉被放大

Whenever you and I we dive

当你我深陷其中

I crossed the ocean of my mind 

坠入心底那片汪洋

But in the end I drown

最终还是无法自拔的沉溺了

You push me down down

你让我越陷越深

All the shame

所有的不堪

When you called my name

当你呼唤我名字的时候

I felt pain

痛苦降临

When you came

在你出现我生命的那一刻

                           ——《To my ocean lover》

我也想與你一吻永恆  我的海洋戀人

ɪ ᴡᴀɴ'ᴛ ᴛᴏ ᴋɪss ᴜ ғᴏʀᴇᴠᴇʀ ᴍʏ ᴏᴄᴇᴀɴ ʟᴏᴠᴇʀ♥️




 




评论

热度(20)

  1. 共3人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据