吸麻的拉Loie

分享喜欢的音乐、剧、电影🎬
Past Lives - Slushii

总会迎来那束光的,或早或晚

追随光,成为光,散发光

若光源发自内心,便永不迷失


🎧【Past Lives】———Julian Scanlan

歌词:

Past lives couldn't ever hold me down

往日的生活早已无法压抑我

Lost love is sweeter when it's finally found

失而复得的爱情才更甜蜜

I've got the strangest feelin'

我有种奇妙的感觉

This isn't our first time around

这并不是我们第一次在一起

Past lives couldn't ever come between us

过去的生活再也无法阻碍我们

Some time the dreamers finally wake up

有时醉生梦死的人们最终清醒

Don't wake me, I'm not dreamin'

我没有在幻想  不要唤醒我

Don't wake me, I'm not dreamin'

我没有在幻想  不要唤醒我

Past lives couldn't ever hold me down

往日的生活早已无法压抑我

Lost love is sweeter when it's finally found 

失而复得的爱情才更甜蜜

I've got the strangest feelin'

我有种奇妙的感觉

This isn't our first time around

这并不是我们第一次在一起

Past lives couldn't ever come between us

过去的生活再也无法阻碍我们

Some time the dreamers finally wake up

有时醉生梦死的人们最终清醒

Don't wake me, I'm not dreamin'

我没有在幻想  不要唤醒我

Don't wake me, I'm not dreamin'

我没有在幻想  不要唤醒我

Past lives couldn't ever hold me down

往日的生活早已无法压抑我

Lost love is sweeter when it's finally found

失而复得的爱情才更甜蜜

I've got the strangest feelin'

我有种奇妙的感觉

This isn't our first time around

这并不是我们第一次在一起

Past lives couldn't ever come between us

过去的生活再也无法阻碍我们

Some time the dreamers finally wake up

有时醉生梦死的人们最终清醒

Don't wake me, I'm not dreamin'

我没有在幻想  不要唤醒我

Don't wake me, I'm not dreamin'

我没有在幻想  不要唤醒我



评论

热度(19)