吸麻的拉Loie

分享喜欢的音乐、剧、电影🎬
The Story Never Ends (Piano Version) - Lauv

“After all, I would know. The story never ends.”

 毕竟我一直都明白,我们的故事未完待续🌹


🎧【The Story Never Ends】——Lauv

这首歌用简单的钢琴伴奏 曲调淡淡的伤感

心碎而真挚 悠扬婉转 意犹未尽


Lauv是我一直都很喜欢的唱作人 用心地做音乐

在R&B和电子元素的基础上 曲风慢摇迷幻、清新却不腻

喜欢六公主的嗓音,朦胧的慵懒迷离

有才有颜和戳爷一样有魅力的宝藏男孩子 他的好多歌都有收藏歌单 精品好听 


歌词:

Stick, stick to your stones cause that’s all you know 

你一如既往 心如磐石

I was caught in the minddle

而我则陷入困境 进退两难

I swallow my words down to the bone

只能将还未说出口的话咽下

Cause nothing’s that simple

因为事实并非那样简单

Late at night you pour it out

每到深夜 你就找人发泄一通

Know that only brings you down

明明知道这只会让你更难受

But go ahead give me all the blame 

但没关系 我会承受所有的刀剑相向

Yeah,twist my words and set them to flame,woah

来吧 曲解我的本意然后将之化为灰烬

We all konw

我们都心知肚明

That you’ll go tell all of your friends 

你会奔走相告

That I’m the one you wish you never met

说你希望你我从未相遇

And woah~

是啊

We all know

我们也都明白

The story never ends 

这段故事未完待续

The story never ends

也永远不会迎来结局

       ………

That’s who you are

你就是这样的人

Crash the car

出了车祸

And blame the road

就责怪马路

Never your fault

过错从不在于你

After all,I would know

毕竟 我一直都明白

The story never ends

我们的故事未完待续
















评论

热度(14)