吸麻的拉Loie

分享喜欢的音乐、剧、电影🎬
First Light - Dustin Tebbutt

“等浓雾散去 就可以看到最美丽的星空 

  漫天繁星  世界变得好大好大……”


分享🎧【First Light】

澳洲民谣歌手兼词曲创作 Dustin Tebbutt

封面星空 治愈声线 神仙鼓点 层次分明 慵懒而富有感情

💽整张专辑都很有感觉


歌词:

I’m looking up to where these stars still shine for you

我仰望 那片仍为你发亮的星野

I’m looking up

我仰望

I’m looking up,beyond a crescent moon

我仰望 望穿那轮盈盈新月

I’m looking up

我仰望

I’m looking up,for a way to bring you home

我仰望 为了一条带你回家的路

Cause I’m lost without you

只因失你失我心

Your eyes,at first light

你的眼波流转在晨曦中

Now I know that’s wonderful

现在我知道了 这是多么美好

Your heartbeat,by wood fire

你的心跳 燃烧在篝火旁

I’m in as far as one can fall

爱是深谷 而我已在谷底

   …………

I’m looking up to where these stars still shine for you

我仰望 那片仍为你发亮的星野

I’m looking up

我仰望

I’m looking up,for a way to bring your home

我仰望 为了一条带你回家的路

Cause I’m lost without you

只因失你失我心

















评论

热度(24)

  1. 共3人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据