吸麻的拉Loie

分享喜欢的音乐、剧、电影🎬
If Things Had Gone Our Way - Dave Thomas Junior

【浩瀚宇宙 飘渺尘埃】

“每一座孤岛都被深海拥抱 每一颗星星都与银河相交”

有人说孤独是自由的开始,自由是让你学会享受孤独

也有人觉得孤独是,在你需要别人的时候,你遍寻不着,在你不需要别人的时候,你自给自足

始于心中 无谓答案 随心而行 平静面对 坦然接受

                    🌕🌖🌓🌒🌑🌘🌗🌔

🎧分享单曲【If Things Had Gone Our Way】

歌词:

Come around you said I’ll be waiting there

来到我的身边吧 你说过我会在这里等你

Saw the moon rise right as the last train left

看着月亮升起 最后一班火车离去

Left the lights on stones thrown at window panes

灯亮着 掷石头在你的玻璃窗前

And you said my name

然后你叫了我的名字

And I knew that I’d find you at the shore

于是我便知可以在海岸边找你

But the tide don’t care what you’re waiting for

但无情的潮汐不会在意你会等待谁

As my signal fire drowned beneath the waves

拍打着的海浪浇熄我等你的信号

Did I hear you say

我是否又听见

My name

你唤我的名字

I guess I knew it from the start

其实我一早就知道了

A one way broken heart

只是还残留着这破碎的心

But who’s to say

但是谁说的

If things had gone our way

如果事事都如我所愿(就好了)

Come along you don’t need to be alone

来到我身边吧 你不必独自一人

Call me when you can so I know you’re home

当你到家时 请给我回个电话

Tell me all I learned and I’ll try to forget

告诉我 所有的一切然后我会试着去忘记

And just say just say

然后再一次 再一次

My name

唤我的名字

Somethings are unavoidable

总有些事情是没法避开的

And the rest, I don’t know

其他的我也不知晓了

But who’s to say

但是谁又说

If things had gone our way

如果事事如我所愿(就好了)






评论

热度(22)

  1. 共3人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据